NOI Cash&Carry oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
NOI Cash&Carry își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
1. RETUR ONLINE
Se asigură în condiţiile în care:
Produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie;
Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de make-up);
Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
Ai primit un produs care nu se ridică la înălțimea așteptărilor tale? Este deteriorat, nefuncțional sau, pur și simplu, nu îți place? Ai posibilitatea de a-l reclama sau returna fără probleme. Parcurge următorii pași:
Contactarea departamentului de relații cu clienții pe adresa de e-mail comenzi@noi.ro pentru reclamație comanda neconformă
Împachetarea produsului și predarea lui către curier;
Primirea produsului schimbat sau contravaloarea acestuia
1.1 Reclamație produse neconforme
Pentru a face o reclamație, comanda trebuie să fie recepționată și plătită. În caz contrar, aceasta va fi marcată ca un retur iar reclamația nu va putea fi procesată.
Trimite un e-mail, în 48 de ore de la primirea coletului, la comenzi@noi.ro cu următoarele informații:
numărul comenzii care conține produsul reclamat;
denumirea produsului în cauză;
motivul returului sau reclamării produsului (deteriorat, nu funcționează, lipsesc părți etc.);
trimite-ne una sau mai multe fotografii cu produsul deteriorat (sau un video, în cazul produselor care nu funcționează) și cu pachetul în care a venit acesta;
dacă primești un pachet deteriorat de la curier, nu te îngrijora. Trebuie doar să faci o poză pachetului și, dacă ai posibilitatea, să obții din partea curierului un proces verbal în care să se afirme că pachetul a fost oferit deteriorat. În acest mod, reclamația ta va fi soluționată mult mai ușor.
Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamația ta
Vrem doar ce e mai bun pentru tine, tocmai de aceea suntem aici să te ascultăm. Alege care este cea mai potrivită variantă pentru tine. În cazul unei reclamații, putem fie să-ți rambursăm suma achitată, fie să-ți trimitem un produs nou.
Totodată, te vom informa de îndată ce produsul returnat/reclamat va ajunge în depozitul nostru. Te vom contacta de îndată ce returul sau produsul reclamat va ajunge în posesia noastră. Din momentul în care vei primi e-mailul de confirmare, banii îți vor fi rambursați în cel mai scurt timp posibil.
1.2 Împachetarea produsului și predarea lui către curier
Curăță bine produsul. Împachetează-l cu grijă în ambalajul original. Este important ca acesta să nu se deterioreze pe timpul livrării. În cazul în care nu dispui de alte materiale, poți folosi chiar pagini mototolite de ziare sau reviste. Totuși, pentru produsele mai fragile, recomandăm să folosești folie cu bule sau folie de spumă. Include în pachet formularul completat. Sigilează bine pachetul.
În cazul în care ai solicitat schimbarea unui produs, așteaptă livrarea produsului nou și predă aceluiași curier coletul pregătit. Dacă nu e cazul de schimbare de produse, te rugăm să predai unei firme de curierat la alegere coletul, menționând următoarea adresă de livrare:
DECENU NOI RETAIL SRL
Șos. București-Urziceni nr. 16, Expo Market Doraly, Pavilion P9
1.3 Primirea produsului schimbat sau contravaloarea acestuia
În momentul primirii coletului vom începe politica de rambursare. Dacă avem toate informațiile necesare (Nume titular cont, cont IBAN), îți vom returna banii în decurs de 3-5 zile lucrătoare. În caz contrar, te vom contacta pentru a obține informațiile necesare demarării procedurii de rambursare.
2. RETUR ÎN MAGAZIN
Se asigură în condiţiile în care:
Produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie;
Este prezentat în original documentul fiscal (factura) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de make-up);
Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:
Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații NOI Cash&Carry vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
Cookies
Dragă partener, pentru a îți oferi cea mai bună experiență și promoții relevante pentru tine, folosim cookie-uri. Prin apasarea butonului "Sunt de acord", accepți să primești toate cookie-urile de pe site-ul NOI. Setarile pentru cookie-uri pot fi schimbate în orice moment conform informațiilor de pe Pagina de informatii despre cookie-uri.