Politica de retur

NOI Cash&Carry oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

 

NOI Cash&Carry își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

SERVICIUL DE RETUR

DECENU NOI RETAIL SRL utilizeaza cookie-uri pentru a monitoriza activitatea realizată pe site. De asemenea, cookie-urile sunt utile pentru o încărcare mai rapidă a content-ului și pentru funcționalitatea serviciilor precum urmărirea comenzii efectuate, verificarea contului tău sau primirea unor beneficii suplimentare.

Se asigură în condiţiile în care:

  • Produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie;
  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
  • Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de make-up);
  • Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);

NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:

  • Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

  • În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;

Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;

  • Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
  • Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).

În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații NOI Cash&Carry vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.